Samiye SÜZEN / Marmara İlkokulu /4-A Sınıfı/ Enerji Tasarrufu Haftası Panomuz
Enerji Tasarrufu Haftası nedeniyle sınıf panomuzu süsledik. Boyadık,
kestik ,enerji kaynaklarının neler olduğunu ve neler yaparsak enerji
tasarrufu sağlayabiliriz konusunda konuştuk.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder